Medicinski pedikir | Dr Marija Bošković

MEDICINSKI PEDIKIR (PODOLOGIJA) predstavlja centralnu uslugu u našem centru, jer  lečenju  stopala posvećujemo najveću pažnju, znanje i  konstantno usavršavanje.

Podologija je grana medicine koja se bavi prevencijom, dijagnostikom i lečenjem bolesti stopala.

Tretman podrazumeva pregled od strane dr Marije Bošković koja ima desetogodišnje iskustvo u oblasti podologije  koje je sticala kod nas i u inostranstvu. Nakon učinjenog pregleda i postavljene dijagnoze pristupamo protokolu lečenja. Usluge estetskog pedikira u našem centru obavljaja stručno osoblje pod nadzorom lekara.

Tretmani se izvode najsavremenijim alatom nemačke firme Aesculap i Solingen, od nerđajući hirurškog čelika koji podleže sterilizaciji u suvom sterilizatoru ili autoklavu.

dr marija boskovic - medicinski pedikir - aesculap - solingen

USLUGE U NAŠEM CENTRU